Follow Us On Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube Instagram
Register
Just Jeeps

Search:

Type: Posts; User: Shamus

Page 1 of 17 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    1
    Views
    218

    Sweet...… be an awesome project!

    Sweet...… be an awesome project!
  2. Replies
    6
    Views
    307

    lol - games eh..... theres a YJ for sale at the...

    lol - games eh.....
    theres a YJ for sale at the garage in Elmvale, body not great but runs good. $1800 I think.....
  3. Replies
    12
    Views
    404

    Not many around - dealers don't carry them...

    Not many around - dealers don't carry them anymore, apparently. Rock Auto sent me new yoke n straps n washer. All back together n nice n tight!
  4. Replies
    12
    Views
    404

    �� thanks!

    �� thanks!
  5. Replies
    12
    Views
    404

    Thanks for the additional info - just confirmed...

    Thanks for the additional info - just confirmed it had to be the yoke.
  6. Replies
    12
    Views
    404

    Yep - crawling under it was hard to see. When I...

    Yep - crawling under it was hard to see. When I got it on the bench, there was no doubt one tab is thinner than the other. Calling JJ in the morning to check stock!
  7. Replies
    12
    Views
    404

    19521Thanks Drizit - pretty much what i found...

    19521Thanks Drizit - pretty much what i found too. Must be worn yoke....
  8. Replies
    12
    Views
    404

    Pretty sure - came from a very reputable...

    Pretty sure - came from a very reputable place.... tried to search a yoke that is the same opening as mine (94mm) but everything seems to be slightly smaller (92mm) same width as my new joint.
    ...
  9. Replies
    12
    Views
    404

    Rear U-Joint Slop

    Hey gang - 03 Rubi with play in the side to side fit on the rear diff yoke. Got a new joint but same fit......

    The tabs on the yoke don't appear worn/damaged, just exactly 2mm wider than the...
  10. Replies
    11
    Views
    1,108

    I like it!

    I like it!
  11. Replies
    10
    Views
    817

    Gonna try this step by step - was trying to do it...

    Gonna try this step by step - was trying to do it with brackets in!
  12. Replies
    10
    Views
    817

    Cheers 8Ball - nothing better than a proper...

    Cheers 8Ball - nothing better than a proper monitor to look at posts - sorry I didn't see all the info..... great shot and my buddy and I are gonna drag a laptop into the garage for reference! LOL
  13. Replies
    10
    Views
    817

    Thanks Drizit

    Thanks Drizit
  14. Replies
    10
    Views
    817

    Awe Crap - I missed out! Thanks for the photo...

    Awe Crap - I missed out! Thanks for the photo and the measurement!
  15. Replies
    10
    Views
    817

    Thanks 8Ball - can you grab a shot of the outside...

    Thanks 8Ball - can you grab a shot of the outside of the roll bar where the hoop attaches? Its the bracket by your shoulder that he thinks is too high up.

    Cheers!
  16. Replies
    10
    Views
    817

    LJ Soft Tops - Question

    Hey gang - My buddy has an LJ that he just got a soft top for (used) but it seems too tight....

    Can someone send me a photo of the bracket on the roll bar to see if he has the correct one? Seems...
  17. Sweet trailer!

    Sweet trailer!
  18. Replies
    5,480
    Views
    391,420

    Sticky: Handbrake adjustment (annual) and investigated a...

    Handbrake adjustment (annual) and investigated a clunk in the back.... turns out to be a rear swaybar link bushing. 2 cheap fixes, now for the steering box seals..........
  19. Replies
    10
    Views
    3,454

    :thumbsup:

    :thumbsup:
  20. Replies
    22
    Views
    1,299

    Moose - you need more mustard......

    Moose - you need more mustard......
  21. Replies
    8
    Views
    372

    I like the plan, but (imo) the door hinges spoil...

    I like the plan, but (imo) the door hinges spoil the flow of the look.....

    Be a cool project for a heated garage.......
  22. Thread: LJ Gear Ratios

    by Shamus
    Replies
    11
    Views
    689

    Fantastic info gang - thanks a bunch.....

    Fantastic info gang - thanks a bunch.....
  23. Thread: LJ Gear Ratios

    by Shamus
    Replies
    11
    Views
    689

    LJ Gear Ratios

    Hey gang - asking for a buddy......

    1. Do all LJs come with D44 rear axles?
    2. would they be standard 3.73 ratio?
    3. anyone heard of a 3.92 ratio in an LJ?

    Thanks in advance for your...
  24. Replies
    9
    Views
    445

    ^ same here - did not see the first one............

    ^ same here - did not see the first one......... I would have been Cheering! Love it!
  25. Replies
    52
    Views
    2,995

    :wrench:

    :wrench:
Results 1 to 25 of 425
Page 1 of 17 1 2 3 4